9 Ocak 2013 Çarşamba

  Bu sıralar kendimi çok yalnız hissediyorum her şeyden bıkmış durumdayım. Bulunduğum yerden,hayatımdaki herkesten bir süreliğine uzaklaşmak istiyorum.Sorumluluklarımdan bir süreliğine kurtulmak istiyorum okula gitmek,sınava çalışmak vs. vs.. -,- Belki de daha fazla yalnızlaşmak istiyorum.İnsan bazen buna gerçekten ihtiyaç duyuyor. Hiç kimse bana karışmasın,kimse beni yargılamasın,hayatıma müdahale etmesin,ne yapıp yapmayacağımı söylemesin falan filann...   Belki de ihtiyacım olan tek şey çenesini kapayıp beni tüm gün boyunca tek kelime etmeden dinleyecek olan bir insan.Çünkü insanlar başkaları hakkında konuşmaya başlayınca aşırı derecede saçmalayabiliyorlar,sınırsızca uydurabiliyorlar,çok iyi suçlayabiliyorlar.   Dediğim gibi daha fazla yalnızlığa ihtiyacım var çünkü bu sıralar insanlardan fazlasıyla sıkıldım ve soğudum. Bazen kendimi kötü hissetmeme,mutsuz hissetmeme neden oluyorlar ve ben bu durumdan hiçte memnun değilim. Tutunmaya çalıştığım şeyler yokolmaya başladı.Artık hiç bir şey yapmak istemiyorum. Tüm gün boyunca uyumak ve müzik dinlemek...Yapmak istediğim tek şey bunlar. Yalnız bu şekilde hiç kimseyi duymam ve görmem.Beni anlayacak birine ihtiyacım var ve o biri gerçekten yok...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder